Alla inlägg den 14 december 2009

Av frankc - 14 december 2009 22:51

förstår du inte att jag är dum mot dej?

jag behandlar dej inte som man ska göra.

jag tar dej för given

jag tar dej när jag känner för det

jag dumpar dej när jag känner för det

jag kan inte låta bli att höra av mej till dej


varför lyssnar du inte på vad jag säger?

som om det aldrig hänt

varför gör du inte som du borde göra

lägga det här bakom dej

och gå vidare

varför gör du inte det?


vill jag att du ska sluta svara på mina brev

mina meddelanden

vore det bästa ifall du hittade en annan att vara med

eller skulle jag må dåligt då

det hade jag förtjänat


börjar inse mer och mer att jag inte är den jag alltid trott mej vara

i själva verket har det bott en annan personlighet inom mej

väntat på att få göra entre

tillslut hände det och vilken entre sen


kan inte få nog av det

det har blivit min drog

drogen äter upp mitt inre

mitt inre är befläckat

jag kan inte sluta


kan inte styra över mina handlingar

mina handlingar skördar offer

offer som är oskyldiga

oskulden har alltid varit mitt element

numera är den min fasad


nu står du på tur

ändock klamrar du dej fast

jag blir inte kvitt dej

jag har försökt

tro mej jag har försökt

men jag vill inte att du ska släppa taget


jag hittar ständigt nya mål

nya utmaningar

nya offer

nya oskyldiga

nya hjärtan ska krossas


mitt eget kommer nog aldrig att bli helt





Av frankc - 14 december 2009 22:12

ville att detta skulle hända

såg att det var på väg

lät det krypa sig närmare

offrade allt


drömde att detta skulle ske

vågade mej tro på det

tvingade fram en tår i ögat

satsade allt


kände mej belåten med tanken

om vad som skulle ske

trodde allt skulle bli bra

övervinna allt


försöker övertala mej själv

rättfärdiga mitt handlande

ställa allt tillrätta

överleva allt


fick som jag ville tillslut

blev det verkligen så mycket bättre

tog jag rätt beslut

ångrar allt



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

finns det tid o utrymme för tankar?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards