Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

tryckt stämning

Av frankc - 6 juni 2010 22:09

hade far o mor på besök här. det händer inte så ofta. idag förstod jag varför, de gillar inte att vara här. de kändes som ja satt med två främlingar. försökte förgäves hitta samtalsämnen som muntrade upp, men det kändes som dött lopp. kan ju bero på att barnen inte var här, men man borde ju kunna umgås med sina föräldrar utan att dom måste va med? speciellt mamma satt där tyst o det kändes som hon bara ville hem. hon kan vara sån ibland, behöver inte vara nåt speciellt. hon kan ha en dålig dag bara helt enkelt. men ändå vare nånting inom mej som sa att de inte ville va här.


min dotter sa en grej till mej som fick mej att tänka till. hon tyckte det var jobbigt att åka mellan mamma o pappa hela tiden. jag frågade hur hon skulle vilja ha det, om hon bara ville bo hos mamma eller bara hos mej. men då sa hon att hon ville bo hos båda....puh. vad hade ja gjort ifall hon sagt att hon ville va hos mamma? det hade knäckt mej totalt. ja vet att vi kan ha våra duster o så, men jag skulle inte klara av att inte ha henne här hos mej. hon har blivit så stor nu...åren bara rinner iväg. speciellt när jag bara ser henne varannan vecka. hur kunde jag välja bort att inte träffa henne o hennes bror varje dag? hur tänkte jag egentligen? varför stod ja inte ut?

älskar att se på när lillkillen leker...vi lekte i sandlådan idag, jag byggde vägar o ett stort parkeringshus i sand, han körde me sina bilar o brummade o hade sig. han kan sitta själv o hålla på hur längesen....helt underbar. kräver inte nånting nästan. bara ett par bilar o lite sand sen är hans dag gjord.  imorse vaknade ja till att han skrek på sin syster att hon skulle vakna för han ville inte va ensam, först låg han hos mej sen gick han in o reta upp henne för han visste att de va kört o försöka få upp pappa sådär på ledig dag.


sen vaknade ja ändå av ett sms. det var hon som skickade, jag gillar att få sms från henne, hon är intressant och rolig. sen ringde hon när mina svar vart för långa. ja har en benägenhet att skriva långa sms, tror hon är mer inne på kvalite än kvantitet vad det gäller sms så hon ringde istället. hon låter väldigt trevlig i telefon, fastän hon kallade mej idiot  :) 


i det här läget gör det inget att bli kallad idiot...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frankc - 21 oktober 2010 00:28

funderar på att starta en blogg. har fått påtryckningar från olika håll att de gärna skulle se att jag gjorde det. vet inte om det är min grej. känns inte som en killgrej. är jag tillräckligt tuff som vågar stå för att ja har en blogg? nja ja ä inte ...

Av frankc - 15 juni 2010 23:53

hon vart smalare och snyggare. vågade göra saker jag alltid tjatat på henne att göra. jag åt inget, vart ändå bara rundare o rundare. fick höra att jag skulle bli stärkt av detta, jag skulle växa som människa. men det vetefan. känner mej bara ensam o...

Av frankc - 6 juni 2010 03:30

come again! säg det igen om du vågar! ja ibland måste man ta den rollen för att få med sig de andra, att rycka upp sig. det konstiga är ändå att när folk blir förbannad på mej är jag alltid rödhårig, aldrig annars. ser mej inte som rödhårig....möjl...

feg

Av frankc - 2 juni 2010 00:53

detta var inte speciellt snyggt det utfördes av en fegis det var inte speciellt genomtänkt fegisar sköter inte saker snyggt   jag försökte säga som det var det gick inte det vart ändå inte bra kanske hade det vart bättre att säga prec...

Av frankc - 1 juni 2010 22:04

varför försöker jag ens. jag vet ju ändå hur det slutar. det bästa vore om jag höll mej borta från kvinnor. jag blir nästan som besatt när jag träffar nån. analyserar minsta lilla ögonkast, sms eller uteblivna sms. jag är från början inte direkt intr...

Presentation

finns det tid o utrymme för tankar?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards