Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

satans måndagar

Av frankc - 22 februari 2010 00:30

jag vet precis vilken känsla jag kommer ha när jag vaknar imorn bitti. ångest o ovilja att gå upp ur sängen. nånting måste hända mej. varför måste ja hela tiden ha nåt positivt att se fram emot för att fungera. som en fest, en match eller att min barnvecka ska komma.

jag söker hela tiden efter glädjeämnen för att orka med. letar efter nålar i höstackar. hittar ibland små guldkorn. men vet inte alltid vad jag letar efter. när ska jag komma på vad ja söker? söker jag en ny vän att dela min vardag med? eller bara kanske bara få svaren på mina frågor. vad ska jag gör med mitt liv? ska jag verkligen jobba med det jag gör just nu? ska jag bara låta dagarna gå eller borde ja inte försöka ta reda på vad livet går ut på. göra nåt vettigt.


gjorde nåt som var väldigt olikt mej igår. skulle köpa skor, gjorde så men därefter gick jag in på expert o impulsköpte en laptop för sextusen...har alltid beslutsångest kring såna där inköp men inte denna gång, ja bara köpte den. o jag ångrar ingenting. känns riktigt bra att lägga pengarna på nåt jag använder såpass mycket...


fastna vid en tjejs blogg här, hon verkade inte må så bra. det gjorde ont i mej att läsa, ändå fortsätte jag. vartenda ord berörde mej, för att inte tala om bilden. kan inte förstå hur många därute som har problem och en massa ångest. ibland tror jag att jag är den enda som har problem. allt man ser omkring sej är en massa ansikten, men man vet inte vad som rör sig i deras huvuden, vilka tankar dom tänker och hur dåligt de mår.

jag hoppas att det hjälper dom att skriva om det, det gör det nämligen för mej. det blir en sorts terapi bara det.


hoppas att det vänder snart

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frankc - 21 oktober 2010 00:28

funderar på att starta en blogg. har fått påtryckningar från olika håll att de gärna skulle se att jag gjorde det. vet inte om det är min grej. känns inte som en killgrej. är jag tillräckligt tuff som vågar stå för att ja har en blogg? nja ja ä inte ...

Av frankc - 15 juni 2010 23:53

hon vart smalare och snyggare. vågade göra saker jag alltid tjatat på henne att göra. jag åt inget, vart ändå bara rundare o rundare. fick höra att jag skulle bli stärkt av detta, jag skulle växa som människa. men det vetefan. känner mej bara ensam o...

Av frankc - 6 juni 2010 22:09

hade far o mor på besök här. det händer inte så ofta. idag förstod jag varför, de gillar inte att vara här. de kändes som ja satt med två främlingar. försökte förgäves hitta samtalsämnen som muntrade upp, men det kändes som dött lopp. kan ju bero på ...

Av frankc - 6 juni 2010 03:30

come again! säg det igen om du vågar! ja ibland måste man ta den rollen för att få med sig de andra, att rycka upp sig. det konstiga är ändå att när folk blir förbannad på mej är jag alltid rödhårig, aldrig annars. ser mej inte som rödhårig....möjl...

feg

Av frankc - 2 juni 2010 00:53

detta var inte speciellt snyggt det utfördes av en fegis det var inte speciellt genomtänkt fegisar sköter inte saker snyggt   jag försökte säga som det var det gick inte det vart ändå inte bra kanske hade det vart bättre att säga prec...

Presentation

finns det tid o utrymme för tankar?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards