Alla inlägg den 16 februari 2010

Av frankc - 16 februari 2010 23:57

att sova är underbart

att vakna är ett helvete

Av frankc - 16 februari 2010 01:15

jag såg stor potential i det, jag hoppades mycket på dej

vi kändes lika, vi tänkte lika

du var så förbannat trevlig, jag dagdrömde om dej

jag såg fram emot att få prata med dej

längtade tills ditt namn dök upp på skärmen.


lika fort som jag fattade tycke för dej,

lika fort ryckte du undan benen för mej.


jag såg fram emot att en dag få träffa dej

jag öppnade mej för dej, du öppnade dej för mej

det gick att skoja med dej i alla lägen,

jag log när jag dagdrömde om dej

längtade tills ditt namn dök upp på telefonen


lika fort som jag blev förstummad över bilden du gav mej

lika fort blev jag förbluffad över bilden jag hittade på dej


du kan kalla mej ytlig om du vill

jag behandlade dej med respekt, jag berättade mitt innersta för dej

jag trodde det betydde nånting

men du var inte den jag trodde

du kan kalla mej ytlig om du vill

just nu spelar det ingen roll

du var inte den jag trodde du var.


men jag saknar dej o dina tankar

förstår inte varför du inte sa som det var

jag hade förstått

jag hade stannat kvar

för mej har det inte nån betydelse

men nu är det för sent

jag förstår inte

jag stannar inte kvar

hur ska jag kunna lita på att det du säger är sant?


lika fort som det började

lika fort slutade det




Av frankc - 16 februari 2010 00:22

I gave you all I had

I gave you good and bad

I gave but you just threw it back


I won´t get on my knees

don´t make me do that please

I´ve been away but now I´m back


Don´t be too sure of that

What makes you sure of that

You went away you can´t come back


I walked away from you

I hurt you through and through

Aw honey give me one more chance


Aw you´re a lucky son

Lucky son of a gun

You went away you went away

You went away but now you´re back


I got down on my knees

And then I begged yoy please

I always knew you´d take me back


/JAMC



Presentation

finns det tid o utrymme för tankar?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards