Alla inlägg den 22 februari 2010

Av frankc - 22 februari 2010 00:30

jag vet precis vilken känsla jag kommer ha när jag vaknar imorn bitti. ångest o ovilja att gå upp ur sängen. nånting måste hända mej. varför måste ja hela tiden ha nåt positivt att se fram emot för att fungera. som en fest, en match eller att min barnvecka ska komma.

jag söker hela tiden efter glädjeämnen för att orka med. letar efter nålar i höstackar. hittar ibland små guldkorn. men vet inte alltid vad jag letar efter. när ska jag komma på vad ja söker? söker jag en ny vän att dela min vardag med? eller bara kanske bara få svaren på mina frågor. vad ska jag gör med mitt liv? ska jag verkligen jobba med det jag gör just nu? ska jag bara låta dagarna gå eller borde ja inte försöka ta reda på vad livet går ut på. göra nåt vettigt.


gjorde nåt som var väldigt olikt mej igår. skulle köpa skor, gjorde så men därefter gick jag in på expert o impulsköpte en laptop för sextusen...har alltid beslutsångest kring såna där inköp men inte denna gång, ja bara köpte den. o jag ångrar ingenting. känns riktigt bra att lägga pengarna på nåt jag använder såpass mycket...


fastna vid en tjejs blogg här, hon verkade inte må så bra. det gjorde ont i mej att läsa, ändå fortsätte jag. vartenda ord berörde mej, för att inte tala om bilden. kan inte förstå hur många därute som har problem och en massa ångest. ibland tror jag att jag är den enda som har problem. allt man ser omkring sej är en massa ansikten, men man vet inte vad som rör sig i deras huvuden, vilka tankar dom tänker och hur dåligt de mår.

jag hoppas att det hjälper dom att skriva om det, det gör det nämligen för mej. det blir en sorts terapi bara det.


hoppas att det vänder snart

Presentation

finns det tid o utrymme för tankar?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards