Alla inlägg den 2 juni 2010

feg

Av frankc - 2 juni 2010 00:53

detta var inte speciellt snyggt

det utfördes av en fegis

det var inte speciellt genomtänkt

fegisar sköter inte saker snyggt


jag försökte säga som det var

det gick inte

det vart ändå inte bra

kanske hade det vart bättre att säga precis som det var


kan man säga till någon att man inte pallar inte med den

man pallar inte med okunnighet

man pallar inte orutiner

kan man verkligen säga till nån att den inte fattar något


jag gömde mej bakom en massa dåliga ursäkter

hon var envis

hon gav sig inte

jag lät vissa av mina sanningar titta ut ur den mörka grottan

för en stund


kan man säga till någon att man inte orkar med att höra mer

orkar inte läsa mer

orkar inte förklara mer

kan man verkligen säga till nån att den inte fattar något


jag var tvungen att avsluta det här vi hade

vad det var, det vet jag inte

det var inte bra, det var inte okej

det var ändå tvunget att offras


jag vill gå vidare, göra något annat

inte falla offer för mina lustar

jag vill vara herre på täppan

jag vill gå vidare, inte göra någonting alls


jag måste lära mej lita på mej själv

lita på omdömet

lite på mitt hjärta

lyssna på vad jag vill, på vad jag önskar


tro mej

det är varken igår

tro mej

det är inte heller imorgon

tro mej när jag säger att det är nu

Presentation

finns det tid o utrymme för tankar?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards